1. Właścicielem sklepu Internetowego "Dodatki na czasie" działającego pod adresem www.dodatkinaczasie.pl jest firma Aber z siedzibą w Krakowie, ul. Łaczka 4, NIP: 679 125 62 87, Regon: 350898790. Zamówień w naszym sklepie internetowym dokonują Państwo poprzez formularz zamówień , każde z zamówień jest traktowane jako umowa kupna sprzedaży dokonana za pośrednictwem Internetu. Każdy klient bez względu na formę dokonania zamówienia tzn. przez telefon lub za pośrednictwem sklepu internetowego akceptuje poniższy regulamin.

2. Każdy z klientów logujących się lub dokonujących zakupów w naszym sklepie bez logowania wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę Aber. Firma Aber przetwarza i przechowuje dane klientów witryny internetowej www.dodatkinaczasie.pl zgodnie z polskim prawem a w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z pzn. zm.). 

3. Klient zobowiązuje się do podania pełnych oraz zgodnych z prawdą danych. W przypadku podania danych fałszywych, Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wynikłe z tego faktu szkody. 

4. Firma Aber zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówień które budzą nasze zastrzeżenia np. niepełny adres, przesadna ilość zamówionego jednorazowo towaru, brak numeru kontaktowego itp. Jednocześnie wymagamy od każdego z klientów podania aktualnego numeru telefonu oraz adresu e-mail w celu kontaktu w sprawie zamówienia. W przypadku zamówień za pośrednictwem kuriera DPD nie podanie numeru telefonu komórkowego automatycznie uniemożliwia ich realizację. 

5. Sklep działa przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu i przez cały rok. Oznacza to że każdy z klientów może składać zamówienie bez względu na porę dnia. Nie oznacza to jednak że nasz personel pracuje 24 godziny na dobę. Telefony w naszej firmie działają od 9 do 17 – od poniedziałku do piątku. 

6. Wszystkie ceny podane w sklepie www.dodatkinaczasie.pl są cenami w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Firma Aber zobowiązuje się informować swoich klientów o zmianach cen które mogą wystąpić po dokonaniu zamówienia , jeżeli cena w takim przypadku nie będzie odpowiadać klientowi zamówienie będzie anulowane. Przygotowanie towaru do wysyłki zajmuje nam od 24 do 72 godzin w dni robocze. Wszystkie paczki są więc wysyłane od poniedziałku do piątku (włącznie) za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. W przypadku braku jakiegoś produktu klient jest informowany w ciągu 24 godzin otrzymując jednocześnie termin realizacji zamówienia lub propozycję zakupu podobnego produktu z asortymentu innej firmy. Klient może również zrezygnować z części zamówienia. 

7. Otrzymany produkt może nieznacząco różnić się wyglądem od produktu na zdjęciu. Wynika to z wykończenia produktów oraz wyglądzie lub kolorze okucia.

8. Firma Aber zobowiązana jest do maksymalnie szybkiej realizacji składanych zamówień. Opóźnienia bądź też błędy w dostarczeniu paczek spowodowane przez firmę kurierską DPD są reklamowane na wyraźny wniosek klienta. Reklamacje będą składane w trybie natychmiastowym do w/w firmy. Z uwagi na czas jaki firma kurierska DPD potrzebuje na rozpatrzenie reklamacji klient będzie informowany na bieżąco o postępach procedury reklamacyjnej. 

9. Zamówienia dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień. W przypadku kiedy klient będąc zalogowanym w naszym sklepie pragnie by wysyłka dotarła na inny adres prosimy o umieszczenie tej informacji w komentarzu do zamówienia. Jeżeli nie będzie takiej informacji paczka zostanie automatycznie wysłana na adres z formularza zamówień. Wszelkie informacje o zmianach adresu, koloru, ilości i rodzaju asortymentu przyjmujemy jedynie drogą mailową, oznacza to że nie uznajemy zmian dokonywanych za pośrednictwem połączeń telefonicznych. Wycofanie zamówienia jest możliwe dopóki zamówienie ma status niezrealizowanego w momencie zmiany statusu na „zamówienie wysłane” jego wycofanie nie jest już możliwe a wszelkie koszty związane z nieodebraniem paczki ponosi klient. 

10. W sprawach reklamacji pierwszorzędnie prosimy o kontakt mailowy oraz wypełnienie i przesłanie podpisanego formularza reklamacyjnego na adres mailowy sklep@dodatkinaczasie.pl. W przypadku gdy klient odbiera od kuriera uszkodzoną przesyłkę zawsze robi to na własne ryzyko. Firma Aber nie uwzględnia reklamacji dotyczących uszkodzonych paczek i gwarantuje że paczki które opuszczają siedzibę są kompletne i nienaruszone. Jednocześnie informujemy że przyjęcie uszkodzonej paczki uniemożliwia jej reklamacje w przypadku braków lub uszkodzeń zawartości. Polecamy każdemu z klientów w takim przypadku odmowę przyjęcia przesyłki z powodu jej uszkodzenia. 

11. Kupując produkty w naszym sklepie można zwrócić towar do 14 dni roboczych bez podania przyczyny, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Zwrot lub wymiana towaru odbywa się zawsze na koszt klienta. Warunkiem zwrotu pieniędzy na konto lub adres osobisty klienta jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym czyli jego opakowanie nie może być uszkodzone i żadna z plomb zabezpieczających nie jest zerwana. Firma Aber nie przyjmuje reklamacji otwartych produktów. 

14. Firma Aber nie uwzględnia reklamacji towaru który nie pochodzi od firmy Aber. Oznacza to że w przypadku gdy klient zamówi towar a po odebraniu stwierdzi, że jest on naruszony i przez to nie nadaje się do użycia nasza firma Aber w pierwszej kolejności sprawdzi numer seryjny danego produktu celem określenia czy produkt pochodzi z naszego magazynu. W przypadku gdy wymieniony wyżej numer seryjny reklamowanego towaru nie będzie zgadzał się z serią towarów znajdujących się na magazynach firmy Aber reklamacje nie będą uwzględniane. 

15. W przypadku zaginięcia paczki spowodowanego przez Kuriera DPD firma Aber zobowiązuje się do natychmiastowego złożenia reklamacji u przewoźnika. Czas reklamacji przedłuża się w takim przypadku o czas potrzebny firmie przewozowej do rozpatrzenia reklamacji. Czynności wyjaśniające w przypadku Kuriera DPD mogą potrwać nawet do trzech miesięcy. Firma Aber zobowiązuje się do zwrotu zagubionego towaru lub ekwiwalentu pieniężnego w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania odszkodowania od przewoźnika wymienionego wyżej. Zwrot pieniędzy odbywa się zawsze za pomocą przelewu bankowego na konto uprzednio wskazane przez osobę dokonującą reklamacji. 

16. Promocje w sklepie www.dodatkinaczasie.pl nie łączą się z innym promocjami oznacza to że kupujący przy zakupie towaru z darmową wysyłką nie może liczyć na darmową wysyłkę innych produktów nie objętych taką promocją, chyba że w opisie przedmiotu znajduje się taka informacja. Produkty z kategorii promocje nie zliczają się również do ogólnego obrotu z zamówienia który upoważnia do odbioru dodatkowych prezentów lub darmowej wysyłki. 

17. Kupując produkty w  sklepie www.dodatkinaczasie.pl, udzielasz sprzedającemu pełnomocnictwa do zawarcia umowy o świadczeniu usług w jego imieniu z firmą kurierską DPD w celu sprzedaży za jej pośrednictwem zakupionego towaru i przekazujesz na ten cel środki niestanowiące dodatkowego dochodu sprzedającego. 

18. Każdy z klientów dokonując zakupów w sklepie www.dodatkinaczasie.pl akceptuje jednocześnie powyższy regulamin i zezwala na wysyłanie do niego ofert marketingowych za pośrednictwem e-mail. 

19. Niektóre obszary sklepu www.dodatkinaczasie.pl mogą korzystać z plików cookies. Pliki wykorzystywane są wyłącznie do wewnętrznych badań prowadzonych przez sklep www.dodatkinaczasie.pl w celu poprawy efektywności i funkcjonalności serwisu. Jeżeli nie wyrażasz zgody na uzywanie plików cookies, opuść tę stronę.

20. Każda zarejestrowana osoba ma dostęp do swoich danych osobowych i w każdej chwili ma możliwość ich zmiany lub usunięcia. Wszelkie uwagi i pytania dotyczące bezpieczeństwa na stronie www.dodatkinaczasie.pl prosimy kierować na adres mailowy sklep@dodatkinaczasie.pl

21. Kontrahent wyraża zgodę na logowanie się do jego Panelu Administracyjnego przez osoby wyznaczone przez sklep "Dodatki na czasie", w celu prawidłowej obsługi technicznej.

22. Firma Aber zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu i poleca klientom ponowne zapoznanie się z nim przy dokonywaniu nowego zamówienia, ponieważ każdy zakup łączy się bezpośrednio z jego akceptacją. 

23. Regulamin jest zgodny z postanowieniami Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną /Dz.U. z dnia 9 września 2002r./. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.